1. Sklep internetowy działający pod adresem www.agromer.pl prowadzony jest przez P.H AGROMER Jacek Marciszewski ,
Warszawa ul. Hoża 86 lokal 410, 00-682 Warszawa, NIP: 58211516265 REGON:710454929 , zwanym dalej „Sklepem"
2. Użytkownik rejestrując się, lub dokonując zamówienie w sklepie internetowym akceptuje w całości poniższy regulamin, jak również wyraża zgodę na otrzymywanie od naszego sklepu internetowego informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia na podany adres e-mail.
3. Sklep internetowy www.agromer.pl podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży internetowej kształtowały prawa i obowiązki konsumenta w sposób zgodny z dobrymi obyczajami z uwzględnieniem jego interesów.
4. Oryginalne numeracje oraz nazwy produktów (również zastrzeżone) podajemy klientom wyłącznie w celach informacyjnych. W przypadku ewentualnych błędów w opisach produktów w sklepie internetowym www.agromer.pl zastrzegamy sobie prawo do zmian danych technicznych danego produktu. Ewentualne błędy nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku wątpliwości oraz pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą naszego sklepu.
5. Zdjęcia zamieszczone na stronach sklepu www.agromer.pl mają charakter wyłącznie poglądowy, mogą różnić się od stanu faktycznego np. mogą posiadać inny kolor.
6. W przypadku produktów oznaczonych komunikatem "na zamówienie" prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu w celu potwierdzenia dostępności, terminu dostawy oraz aktualnej ceny.
7. Przedmiotem sprzedaży prowadzonej przez sklep www.agromer.pl są towary przedstawione na stronie www.agromer.pl. Poprzez potwierdzenie zamówienia przez pracownika Sklepu - dochodzi do formalnego zawarcia umowy.
8. Ceny towarów sprzedawanych w sklepie wyrażone są w złotych polskich [PLN] netto/brutto i nie zawierają kosztów przesyłki towaru. Koszty przesyłki towaru do Kupującego zamieszczone są na stronach Sklepu www.agromer.pl i wynoszą odpowiednio:
· przesyłka kurierska na terenie kraju, do 30kg, płatność przelewem = 20zł brutto
· przesyłka kurierska na terenie kraju, do 30kg, płatność za pobraniem = 25zł brutto
Wysyłkę relizujemy za pośrednictwem firm kurierskich, zamówienia które przekroczą kwote 300 zł brutto kwalifikują sie do aktualnej promocji i zostają wysyłane bez kosztów pod warunkiem zachowania wagi paczki do 30 kilogramów oraz wymiarów mieszczących sie w normach , wyjątkiem są dociski sprzęgieł które rekomendujemy wysyłać poprzez przesyłke paletową ze względu na bezpieczeństwo oraz unikniecie jakichkolwiek uszkodzeń.
Uwaga:
Rekomendujemy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Pozwoli to zaoszczędzić czas nie tylko w przypadku uszkodzenia przesyłki, ale także w przypadku wykrycia niewłaściwej liczby produktów lub niezgodności produktu z zamówieniem. Warunkiem rozpatrzenia reklmacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest sporządzenie protokółu reklamacyjnego najpoźniej do godziny od momentu dostarczenia przez kuriera paczki. Protokól można sporzadzić online badź w obecności kuriera.
9. Zakupu w sklepie dokonuje się poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku, a następnie wypełnienie kolejnych stron formularza zamówienia wskazanego na stronie Sklepu www.agromer.pl
10. Zamówienie można składać 24h na dobę przez cały rok.
11. Kupujący, po złożeniu zamówienia, otrzyma pocztą elektroniczną na podany e-mail:
· informację o statusie zamówienia
· informację, że towar został wysłany do kupującego
12. Sklep Agromer wykona umowę (zrealizuje zamówienie) najpóźniej w terminie do trzech dni po złożeniu przez Kupującego zamówienia i oświadczeniu Sklepu o jego przyjęciu. Zamówienia złożone do godziny 15.00 każdego dnia roboczego są relizowane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia z soboty i niedzieli są relizowane w poniedzałek. Za opóźnienia w dostawie sklep nie ponosi odpowiedzialności, sklep nie ma wpływu na prace firm kurierskich.
Może zdarzyć sie, że nasi pracownicy nieprawidłowo zapakują paczkę. To znaczy nie zgadza sie liczba sztuk(Ilościowy nadmiar/niedomiar), Otrzymany towar jest nieoczekiwany (nie zgadza sie z złożonym zamówieniem lub też nie spełnia oczekiwań klienta) Oto instrukacja postepowania:
- Należy jak najszybciej zgłosić nieprawidłowości do działu sprzedaży sklepu hurtowgo Agromer.
E-mail: biuro@agromer.pl Tel: 501 590 982
13. Sklep Agromer nie mogąc spełnić świadczenia ( zrealizować zamówienia) na rzecz Kupującego m.in. z tego powodu, że zamówiony towar przez Kupującego nie jest dostępny na magazynie z powodu braku magazynowego badź uszkodzonego towaru. Wtedy niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzech dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie oraz zwróci całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną.
14. Kupujący może dokonać wyboru sposobu zapłaty. W przypadku, gdy Kupujący wybierze sposób zapłaty „przedpłata na konto", wysyłka realizowana będzie po wpływie przedpłaty na konto Sklepu. Przy odstąpieniu od umowy przedpłata zostaje zwrócona Kupującemu.
Warunki Zwrotu
15. Sklep Agromer nie przyjmuje produktów wysłanych poprzez opcje paczka pobranie.
Konsument może zwrócic zamówiony towar w ciągu 14 dni od daty dostawy towaru bez podania przyczyny.
Zwrotom nie podlegają towary na indywidualne , specjalne zamówienie oraz elementy elektryczne , elektroniczne już montowane bez oryginalnego opakowania.
Zwracany towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar pełnowartościowy - być niemontowany, nieuszkodzony, znajdować się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania.
• Do zwrotów należy dołączyć formularz zwrotu.
• Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres w Gręzowie.
Warunki Reklmacji
16. W przypadku reklamacji Kupujący jest zobowiązany przesłać reklamowany towar na adres Gręzów ul. Warszawska 155 08-130 Kotuń wraz z dokładnie wskazaniem dokumentu sprzedaży i dokładnie podanie, przyczyny reklamacji z dokumentacją ukazująca przyczyne, jest to warunkiem rozpoczęcia procedury diagnostycznej. Reklamowany towar należy bardzo starannie zapakować tak by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Sklep ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni. W przypadku rażącego lekceważenia w/w mamy prawo do odstąpienia od jakichkolwiek czynności.
W przypadku zasadnej reklamacji, towar podlega:
- Naprawie w celu przywrócenia cech użytkowych.
- Rozliczeniu finasowym.
Decyzja o naprawie produktu należy do działu reklamacji firmy Agromer i podejmowana jest generalnie w przypadku produktów o małym stopniu zużycia.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji i jednoczesnym przywróceniu zdatności reklamowanego produktu odsyłane urządzenie do klienta jest w pełni sprawne.
W drugim przypadku gdy reklamacja jest uznana następuje wystawienie faktury korygującej, która jest wysyłana do klienta pocztą elektroniczna. Następnie oczekujemy na odesłanie nam potwierdzenia otrzymania faktury korekty. W przypadku płatności gotówkowych dodatkowo wymagane jest podanie numeru konta do przelewu zwrotnego.
Zgłoszenia, które zostały odrzucone podczas procedury reklamacyjnej, podlegają odbiorowi przez klienta.
Zasady Pakowania
17. Pakowanie przesyłek odsyłanych do firmy Agromer. Każdą paczkę należy bardzo starannie zapakować, tak aby towar był zabezpieczony nie miał możliwości poruszania sie w środku paczki podczas transportu by nie wystąpiła żadna szkoda.